Typo Boleh Berlaku Bila-bila Masa, Terutama Pada Saat Genting.

Tipulah kalau korang cakap korang tak pernah typo kan? Dalam family atau kalangan kawan-kawan korang, mesti ada punya sorang yang memang typo memanjang. Bila dah typo lepastu mesej tu jadi maksud lain memang pecah weh!

Seorang pengguna Twitter @ara_ungu telah kongsikan koleksi screenshot typo yang kelakar habis. Admin pun gelak terguling-guling. 

Batang ke barang…

Kubur cibai

Sewa untuk kiamat ada tak?

Jadi ke nak m@ti petang ni?

Saka tanya

Satu tak mau coli

Hahaha memang pecah perut typo dorang ni!